FANDOM

Баджорцi - розумна раса високих гуманоїдів з планети Баджор, що знаходиться в квадранті Альфа.

Біологія та зовнішній вигляд Редагувати

Баджорці дуже схожі на людей, відмінність лише в 4-7 складках поперек носа та горизонтальній симетрії серця. Вони живуть довше

Bajoran eyes i bareil antos by dahkur-d7utpgo

Ведек Барайл

за людей, але поступаються вулканцям. З останніми баджорці схожі міцною кістковою структурою та потужнішим торсом, але мають не потужну грудну клітку. Жінки виношують дітей протягом 5 місяців, під час пологів у них проявляється синдром неконтрольованого чхання та отічність ніг, що поєднує їх з людьми. Вони мають трішки більший зріст ніж в людей. Це пов'язано з силою притягання їхньої рідної планети.

Суспільство та культура Редагувати

Баджорці дуже релігійний народ. Вони вірять в баджорських пророків, які знаходяться в небесному храмі. Спілкуються з ними через сфери послані їм з червоточини. Також вони вважають, що в кожної живої істоти є так зване "Pah". Його можуть відчути лише священники, яких

Bajoran earring by jany1982-d3co0bz

Баджорська сережка

у баджорців називають ведеками, доторкнувшись до правого вуха. Також баджорці носять сережки на правому вусі. Ці сережки також мають релігійний, ритуальний та сакральний смисл. З самого зародження цивілізація баджорців знала математику, філософію, мала розвинуте мистецтво. Після пошуку втрачених артефактів настала нова ера в їхній історії, вони навчились досліджувати космос. Це ж привело до зустрічі з кардасіанцями, які були більш могутніми. Їхній союз захопив Баджор. В цей час у повстанців з'явився новий баджорський жанр музики - повстанські пісні. Але баджорці не дуже переймалися національними питаннями тому, що хотіли спокійного життя і з часом ці пісні втратили свою актуальність поки повністю не були забуті.

Історія Редагувати

Баджорці — одна з найдавніших рас α-квадранта. В ході інтервенції їхня культура постраждала, але після звільнення та відкриття баджорської червоточини відновлюється. З самого зародження цивілізація баджорців знала математику, філософію, мала розвинуте мистецтво. Після пошуку втрачених артефактів настала нова ера в їхній історії, вони навчились досліджувати космос. Це ж привело до зустрічі з кардасіанцями, які були більш могутніми. Їхній союз захопив Баджор, але баджорці вели партизанські війни за звільнення, деякі покинули рідну планету. Після тривалої боротьби кардасіанці вимушені були залишити Баджор, але культура останніх занепала. Після здобуття незалежності баджорці спочатку хотіли вступити до Об'єднаної Федерації Планет, але потім відмовились, боячись за свій важко здобутий мир. Після цього баджорці вступили у війну з Домініоном, який захопив станцію Глубокий Космос 9. Після допомоги Федерації у звільнені баджорці знову подали заявку на вступ до ОФП.

Флот та інша космічна авіація Редагувати

Класси кораблів:

Станції:

За лаштунками Редагувати

Bajoran make up 2

Актрисі роблять макіяж баджорця

Коли Рік Берман покликав Мішель Форбс для того щоб зробити грім для персонажа Ро Ларен він сказав: -Ми найняли для цієї ролі красиву дівчину. Будь ласка зробіть так, щоб вона будучи все такою ж гарною мала б риси свого інопланетного походження.

На одному з інтерв'ю Рік Берман заявив, що створюючи історію баджорців він надихався минулим східного Закарпаття та Ромунії.

Випадкова вікі