FANDOM

Ведеки - священники баджорської віри в пророків.

Дата організування Редагувати

Після того як кардасіанці в 2369 році покинули Баджор багато колишніх повстанців пішли служити пророкам. Вони відновили храми знищені під час панування Кардасіанського Союзу і повністю відновили релігію баджорського народу.

Ієрархія Редагувати

Кожен ведек має однакові права та привілеї. Всі вони входять в одне об'єднання Ассамблея Ведеків. Під час засідань Ассамблеї вибирають головного ведека - кай. Окрім ведеків на баджорі є ще прості священники, які також називаються ведеками, але офіційно ведеками є лише аналоги православних єпископів та католицьких кардиналів.
Picture-205-1024x784.png

Він Адамі та Барайл - колишні повстанці

Привілеї та права Редагувати

На відмінну від християнських єпископів і кардиналів та індуських і будистських брахманів вони можуть створювати сім'ю.

Заборони Редагувати

Ведеки мають завжди знаходить в пості. Тому їм заборонено їсти деяку їжу, яку вони називають світською - це м'ясо, деякі молочні продукти і деякі види баджорської риби(Особливо тої, що має в собі багато мускусу чи жиру).

16556233 5.jpg

Жінка та чоловік ведеки на Терок Нор(2372 рік)

За лаштунками Редагувати

Створюючи одяг для ведеків костюмери та режисер надихались одежею першо-священників Єрусалиму часів Ісуса Христа та пророка Ісаїї. Проте в костюмах можна побачити і багато християнських мотивів. Наприклад одежа Кай Опаки нагадує більше облачення греко-католицької монахині, ніж одежу першо-священника. А ось одежа Він Адамі вже майже повністю копіює одежу священнослужителя Єрусалимської синагоги сьогодення. Баджорська релігія також є майже точною копією авраамічних вір(Іслама, Іудейства, Християнства та Мессіанського іудейства).

Випадкова вікі