FANDOM

Дім Кора (Клінґ. Kor tuq) - клінґонський дім, що має великий вплив на суспільство й політику в Імперії. Дім Кора має багатовікову історію, що починається в часи великого Кейлесса.

Історія Редагувати

До 23 століття Редагувати

Веде початок свого існування ще в часи великого воїна, духовного лідера та завойовника Кейлесса. В ті часи можливо цей дім був частиною Імперії, а його члени були в Верховній раді клінґонів, як представники роду.

23 століття Редагувати

Дім Кора мав величезний вплив на зовнішню та внутрішню політику імперії Клінґонів і навіть був членом Верховного раду Клінґонської імперії. Його представники зневажливо ставились до альбіносів й до членів дома Т'Кувми.

Федерально-Клінґонська війна (2256) Редагувати

Лідер дому Кора Кол завоював довіру предствників дому Т'Кувми їжею з його корабля, а разом з представниками дому він отримав технологію маскування, яку потім почав роздавати всім хто

Kor, 2269

Кор в 2266 році

долучиться до його війни з Федерацією. В нього був план об'єднати клани клінґонів в одну імперію, але цей план суттєво відрізнявся від плану Т'Кувми. Пізніше Кола та захоплений ним корабель Т'Кувми було знищино кораблем Діскавері за наказом Габріель Лорка.

Після війни Редагувати

Після війни одним з членів був Кор, він був завойовником Органії, рідного дому Органіанців. У ті часи в дому Кора було чимало кораблів класcу D-7. Кор був капітаном на одному з таких кораблів в 2260 році. В 24 сторіччі представник дому Кора по імені Кор став послом Клінґонської імперії на федеральній планеті Вулкан.

Дім Кора (Клінґ. Kor tuq) - клінґонський дім, що має великий вплив на суспільство й політику в Імперії. Дім Кора має багатовікову історію, що починається в часи великого Кейлесса. Відомий також, як дім Дур'Ека, Нґой та дім Зарета.

Kol 23rd century

Кол лідер дому Кора

Детальніше про неканонічну інформацію на Меморі Бета