FANDOM

Кардассія - є однією з найбільших політичних і військових сил Альфа-квадранта. Історія Кардасії сповнена кривавих воєн і завоювань. Мілітаризоване тоталітарне суспільство породило жорстокий народ але на відміну від клінґонів кардассіанці більш хитрі і виверткі. Кардассіанці поважають владу, цінують закон і порядок. Їх військова міць велика, і Кардассія може стати серйозним суперником для будь-якої з основних сил Альфа-квадранта.

Економіка Редагувати

Кардасія уклала кілька торгових союзів з расами квадранту Альфа. В основному Кардассія торгує натуральними ресурсами. Грошова одиниця Кардассії - лек.

Феміда Редагувати

Кардассіанське правосуддя сповідує крайню ступеня презумпції винності. Якщо хтось арештований, він апріорі винен, йому тут же виноситься вирок. І весь подальший суд покликаний не довести або спростувати провину злочинця, а послужити повчанням всім іншим.

Географія та особливості планет Редагувати

Головною планетою Імперії є Кардассія Прайм, вона є шостою планетою Кардассіанської планетарної системи. Клімат на планеті жаркий і вологий, вона знаходиться досить далеко від місцевої зірки, тому на планеті навіть день виглядає як земні сутінки. Столиця Кардасії-Прайм - місто Лакат. Планета досить багата ресурсами, в тому числі в надрах знаходиться особливий мінерал джевон, який має велику цінність. Із нього роблять прикраси і зброю, високо цінуються джевонітові кинджали. У Імперію входить сім великих зоряних систем і близько сорока населених планет. На Кардассії вельми багата фауна.

Гнонгн

Суддя з Кардасії-Прайм, що судила Одо та Майлза Обрайна

Кардассіанські щури відомі, як "самі потворні істоти квадранта". Ці пацюки можуть досягати до 55 см в довжину, мають шість лап і гострі зуби. Якщо такі щури проникають на станцію або корабель - це близько до стихійного лиха. Вони швидко розмножуються, невибагливі в їжі, при цьому постійно гризуть дроти і комунікації. Їх також дуже приваблюють силові поля. Кілька Кардасіанських щурів цілком здатні саботувати корабель або станцію, стати причиною серйозних неполадок. Кардасіанські собаки також більші за своїх земних родичів і придатні для верхової їзди.

Політика та управління Редагувати

Офіційно Центральне Командування було підпорядковане раді Детапу, але на ділі все було трохи інакше. Вся влада була зосереджена в руках Центрального Командування і обсидіанового Ордена - Кардасіанської служби безпеки. Рада Детапу же грала декоративну функцію, але реально нічого не вирішувала. Такий розклад сил існував протягом 500 років, і тривав до моменту падіння обсидіанового Ордена в 2371 році. Втрата СБ, яке по праву вважалося одним з кращих в Альфа-квадраті, похитнуло звичний розклад сил в Кардасіанському уряді. І через рік, на початку 2 372 рада Детапу скинула Центральне Командування, захопивши всю повноту влади в свої руки. Щоб цивільна рада могла приймати далекоглядні військові рішення, була заснована посада

75060053

Місто Лакат

військового радника при раді Детапа. На цю посаду був призначений гал Дукат, але незабаром був звільнений з неї, коли розкрилося, що під час окупації у нього був зв'язок з баджорською жінкою, від якої народилася дочка-півкровка. Після початку Кардасіансько-клінґонської війни рада Детапа була евакуйована з Кардасії-Прайм на Терок Нор. В даний момент Кардасіансько-клінґонська війна офіційно не закінчена, тривають дрібні сутички, частину колоній Клінгони так і не повернули, але на Кардассії Прайм військові дії не ведуться.

За лаштунками Редагувати

Держава кардасіанців має дуже багато спільного з Нацистською Німеччиною та Фашистською Італією.