FANDOM

Кареммці - раса гуманоїдів з Гамма-квадранту входить до складу держави під назвою Домініон в якому вона стежить за торгівлею.

ФізіологіяРедагувати

Вони були стрункими і високими, мали темно-коричневе волосся, яке булo зачесане назад. На голові були гребені, як у клінґонів, але більш гладші та без закраїн. Головний хребет у них йшов вниз через ніс. Гребінь можна було трохи побачити під підборіддям. В результаті цього "хребта" їх носи виглядали дуже великими. Ці гуманоїди мали нормальні очі, які були сірого, чорного або коричневого кольорів. В цілому, це дало їм зовнішність, наближену до гризунів, від яких вони (цілком можливо) і походять.

КультураРедагувати

Їх культура на даний момент повністю пов'язана з метаморфами і торгівлею. В цілому вони є аналогами ференґі в Гамма-квадраті. Їх життя також повністю присвячена торгівлі. Вони створюють бізнеси самі, і стежать за бізнесом інших рас в Домініоні. Вони є більш вільним народом Домініону а ніж Ворти і джем'хадар, але найменше не підпорядкування метаморфам може закінчиться смертю кареммского торговця. Їх головою був торговий міністр - аналог Великого Наґуса ференґі.

За лаштункамиРедагувати

Актори, які грали кареммців в серіалі зізнались, що їм було дуже важко носити рельєфний грим.

Випадкова вікі