FANDOM

Окупація Баджору - це період в історії баджорського народу коли їх планета була під анексією Кардасіанського Союзу.

Початок та кінець Редагувати

2319 рік Редагувати

Найближчий сусід Баджорської Держави - Кардасіанський Союз хотів допомогти баджорцям покращити стан своєї планети та культури. Баджор приняв "руку допомоги", але це була лише підступна уловка кардасіанців для законного транспортування туди військ Кардасії.

2328 рік Редагувати

Саме цього року перебування військ вже стає формальною окупацією. Проте хитрі та підступні кардасіанці наполягають на своїй правоті кажучи, що вони лише хочуть допомогти баджорцям. І правда кардасіанці активізували промисловість добування корисних копалин, але при цьому й зробили фактичне закріпачення корінного населення. Планетою управляє Окупаційна Влада, яка є маріонеткою
Emissary179

Префект Баджору - Гал Дукат

центральної влади Кардасіанської Імперії. Під кінець цього року Рада Детапу повідомляє, що була створена посада префекта Баджору на, яку можуть назначати лише кардасіанців. В результаті засідання був вибраний на цю посаду Гал Дукат. В цей період також починається баджорське повстання.

2369 рік Редагувати

Кардасіанську шляхту таки було вигнано з Баджору. Була створена Тимчасова Влада. Нею було принято рішення про перебування Федераціїї на Терок Нор, перейменовану на Глубокий Космос 9. Це рішення баджорці дуже довгий час засуджували зі словами​

- Ми ледве вигнали кардасіанців! Тепер на нашу голову звалилась ще й якась Федерація! Залишіть нас в спокої!

В цей же час була створена організація Кон-Ма. Ця органцізація діє за принципами - Баджор для баджорців. Вони вбивають всіляких інопланетян, профедеральних політичних діячів та ведеків. В той же рік було принято рішення Тимчасової Влади:

- Всі особи котрі були членами окупаційної влади будуть вигнані до смерті своєї з Баджору!
U6kl7-image

Баджорська червоточина

Кай Опака об'явила, що еміссаром пророків (Богів Баджору) є Бенджамін Лафаєт Циско. Це також викликало обурення серед простолюду планети. Мовля, яким чином емісаром пророків може буди не баджорець? Втім з рішенням мудрої Кай Опаки суперечило не багато людей. В цей час знову дала знати про себе організація Кон-Ма. Вони хотіли знищити Червоточину до квадранту Дельта думаючи, що це допоможе забрати від них очі, і Федерації Об'єднаних Планет, і Кардасіанської Імперії.