FANDOM

Безымянный.png

Жінка - ворта

Стать - сукупність генетичних, фізіологічних і гормональних відмінностей характеристик організму, узагальнююча всі його різноманітні специфічно-статеві особливості, що відрізняють його від представників іншої біологічної статі даного виду організмів і визначають його роль в процесі запліднення при статевому розмноженні.

Відмінності статейРедагувати

У більшості гуманоїдних і інсектоідних рас є дві статі, а саме:

  • Чоловіча
  • Жіноча

Ці дві статі відрізняються зовнішніми і внутрішніми статевими органами, а також зовнішнім виглядом. Відмінності зовнішнього вигляду називають статевим диморфізмом. На рівні організму людини статевий диморфізм проявляється в первинних і вторинних статевих ознаках. До первинних належать внутрішні і зовнішні статеві органи, а до вторинних - ті, які розвиваються в процесі дорослішання (наприклад, груди у жінок). Статевий диморфізм визначає той генетичний матеріал, який потрапляє в яйцеклітину при заплідненні. Відповідно до нього і відбувається розвиток плоду.

Андоріанскі статіРедагувати

Але варто також згадати що у андоріанці і аєнарців є 4 статі. Є відмінності цих 4 статей. І вони описуються так:

  • Жень - це стать приблизно відповідає жіночій статі, це стать андоріанців, яка носить зиготу до терміну.
  • Шень - також приблизно відповідає жіночій статі, із шень починається життя андоріанця, хоча виношує його Жень.
  • Чан - це стать яка приблизно відповідає чоловічій.
    Bashirandshar.jpg

    Шан - представник статі тан поруч з Джуліаном Баширом

  • Тан - теж приблизно відповідає чоловічій статі.

Але також потрібно знати що навіть дві статі відповідні чоловічій, мали відмінності, таким чином чан, хоч і були чоловіками, все ж мали більш жіночний зовнішній вигляд. У чан навіть є жіночі груди, однак вона особливої ​​ролі не грає, так як в ній не утворюється молоко.

Вид 8472Редагувати

Цей вид має 5 статей, можливо відповідні андоріанским, але якщо це так то навіщо тоді ще п'яту стать. Можливо ця стать є не статю, а типом, як у мурашок. Нам також відомо що вид 8472, хоч і не має статевого диморфізму, але все ж має звід психологічних рис чоловічої і жіночої гендерної поведінки.

Рігеліанскі статіРедагувати

В системі Рігель проживає багато видів, кожен з яких є унікальним, а також мають ці види багато статей, що не раз уже виробляло плутаниці.

ХерматиРедагувати

Були гермафродитною расою, проте більшість з них намагалося жити вибираючи одну з двох гендерних

Burgoyne 172 Blair.jpg

Командор Бургонь 172 (24 століття)

ролей, деякі жіночу, деякі чоловічу, а деякі і зовсім залишалися жити своїм гермафродитним життям вважаючи, що це дасть їм унікальність.

ДжелнаРедагувати

Мали також стать іменовану, як екзомейл, це була стать з гендерною роллю чоловіка, але більш витривалий.

Вісіанці Редагувати

Вид вісіанців має три статті. Чоловічу, жіночу і стать донора. Роль донора полягає у створенні феромонів необхідних для зачаття. Кількість донорів становить 3% від загальної популяції вісіанців (станом на 2153 рік). Піддаються яскраво вираженій гендерній дискримінації: їм не дозволяється навчатися, мати професію і т.п хоча по інтелекту вони рівні з чоловічою і жіночою статями. З слів доктора Флокса відомо що є досить багато видів які мають стать донора.

Зінді-інсектоїди Редагувати

Мають лише одну стать здатну до самозапліднення.

Жіноча статьРедагувати

Форма живого організму, що володіє жіночими статевими ознаками свого виду і відрізняється від чоловічої форми статевим диморфізмом (розходження в будові статевих органів, вторинних статевих ознак, скелета і ін.). Головна роль її всередині свого виду полягає у виконанні репродуктивної функції - тобто в прийомі генетичної інформації, що міститься в статевих клітинах ( сперматозоїдах) самця статевими клітинами самки (наприклад яйцеклітинами). Крім того, в залежності від раси або виду живого організму, в роль самки можуть входити: захист представників свого виду, добування корму, виховання нащадків і ін.

Чоловіча статьРедагувати

Форма живого організму, яка виробляє дрібні, рухливі гамети - сперматозоїди. У процесі запліднення відбувається злиття сперматозоїда з більшою жіночою гаметою або яйцеклітиною. Чоловічі особини не можуть розмножуватися без наявності хоча б однієї яйцеклітини, отриманої від жіночої особини, хоча деякі організми можуть розмножуватися як статевим, так і безстатевим шляхом. Визначення статі відбувається по-різному у різних видів. У людини і багатьох гуманоїдів стать визначається генетично, у

Balthazar-edison-revealed-paramount.jpg

Бальтазар Едісон - людина чоловічої статі

інших видів він може визначатися факторами середовища і гормональним фоном протягом утробного розвитку. Велику роль відіграють також соціальні фактори. В ході еволюції стать виникала незалежно в різних групах організмів.

Гермафродитна стать Редагувати

Стать якій притаманні і чоловічі, і жіночі ознаки. Наявна у Херматів і Толіанців. Може проявлятися у людей з генетичними збоями.

Донор Редагувати

Стать яка виділяє феромони потрібні для зачаття іншою участі в ньому не бере. Відомо про її наявність у вісіанців.

Випадкова вікі