FANDOM

Темпоральна реверсія - це явище, яке може виникати внаслідок спотворення часово-просторового континіуму і проявляється так, що начебто щось підштовхує певний об'єкт до більш раннього стану ентропічного розпаду. В організмах це проявляється як клітинна структура, яка фактично відстає в розвитку.

У 2370 році команда USS Enterprise NCC-1701-D зіткнулася з темпоральною реверсією внаслідок потужного впливу темпоральної енергії, що виділилась в наслідок античасових вивержень. Це спричинило загрозу загоєнню старих шрамів членам екіпажу, відновленню зорових нервів генерал-лейтенанта Джорді Ла Форже та смерті ненародженої дитини медсестри Аліси Огава внаслідок реверсії тканин ембріона. Часова шкала, в якій ці події відбулися були анульована, коли капітан Жан-Люк Пікар запобіг виникненню античасового виверження.

У 2379 році Кес загинула у віці 9 років. Доктор сподівався викликати керовану темпоральну реверсію через використання її біо-темпоральної камери. Замість цього камера знову активувала сплячі хронітони, направивши її поступово на більш ранні моменти в її житті. Ця темпоральна реверсія та подорожі в часі, що супроводжували її, були зупинені в 2373 році в альтернативній часовій лінії.

Дивіться також Редагувати