FANDOM

Daniels2

Темпоральний агент Деніелс

Archer and Daniels in the Temporal Observatory (ENT Cold Front)

Арчер і Деніелс у Темпоральній обсерваторії.

Темпоральний агент (англ. Temporal agent) — діючий оперативний агент, що працює на організацію, засновану у 31-ому столітті у зв'язку з Темпоральною холодною війною. Виконуючі свої обов'язки, темпоральні агенти слідкують за дотриманням умов Темпоральної угоди, захищають часову лінію від Темпоральних проникнень і уповноважені контролювати діяльність мандрівників у часі.

Єдиним ідентифікованим темпоральним агентом є Деніелс, котрий проник на зореліт «NX-01 Ентерпрайз» у 2151 році, зображаючі стюарда.

Деніелс буде продовжувати взаємодіяти з командою «Ентерпрайз», працюючи з ними, щоб протистояти планам Сулібан Кабал та іншим фракціям темпоральної холодної війни, у тому числі Воску - лідеру На'кухлів. Деніелс має із собою набір обладнання 31-ого століття, яке, можливо, було стандартним набором для темпоральних агентів, як то наприклад, голографічні бази даних, також темпоральна обсерваторія, і просторовий міжфазовий пристрій, що дозволяє користувачеві проходити через тверді об'єкти, як то стіни.

Згадки Редагувати

Дивіться також Редагувати

Апокріфи Редагувати

У грі Star Trek Online темпоральним агентом є Павел Чехов.